XVI Targi eHandlu już za nami. W tym tygodniu, na arenie Expo Cracow odbyła się kolejna edycja e-targów. Najważniejsze zagadnienia dotyczyły rozwoju związanego z Progressive Web Apps czy zasadami zarządzania cenami w biznesie on-line. Ważnym zagadnieniem, któremu poświęcono sporo czasu była tematyka związana z mailingami transakcyjnymi, a także personalizacją w e-commerce. Rozmawialiśmy także z innymi specjalistami rynku e-commerce o pojęciu związanym z organic first oraz jego wielką popularnością wśród właścicieli mniejszych e-sklepów korzystających z gotowych rozwiązań sprzedażowych, jak np. Shoper...
Sporo miejsca poświęcono w Krakowie także na marketing automation w praktycznym, codziennym zastosowaniu w przedsiębiorstwach oraz machine learningowi. Małopolski slogan "Kraków: Magiczny" zdecydowanie pasował do obecnej edycji eTargów.
W stolicy Małopolski spotkaliśmy
się również, aby wspólnie rozmawiać o najnowszych technologiach,
kierunkach rozwoju czy strategiach biznesowych. Spotkaliśmy też wielu przyjaciół, z którymi nasze biznesy współpracują każdego dnia nad wdrożeniami najlepszych rozwiązań ecommerce dla naszych Klientów!
To wszystko realizujemy po to, aby zakupy w naszych serwisach internetowych były jeszcze przyjemniejsze, nowoczesne,
innowacyjne, a czas dostaw do domu Klienta był ekspresowy! Kolejna eTargi już na jesieni w Warszawie, a w kolejnym sezonie jak zawsze zaczniemy od Expo Berlin.
Mateusz Kusz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz